·284 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mart 2021 14:34 Fantastik filmlere ve kitaplara hiç ilgim olmamasına rağmen ESD hatırına okudum .İyiki okumuşum çok çok beğendim . Şahane bir masal keyifli bir macera. Haryy Potter okumayı düşünüyorum artık okadar yani.