Bir haftadır sınavlarım dolayısıyla kitap okuyamıyordum. Bugün sınavlarım bitince hemen elime geçen ilk kitabı alıp okudum. Beklediğimden çabuk bitti açıkçası, ben iki günde bitiririm demiştim ama bir günde, hatta sanırım 5 saatte bitirdim. Tabii bunda kitabın oldukça akıcı bir dile sahip olmasının ve çocuk kitabı olması dolayısıyla bol bol resim bulundurmasının da etkisi olabilir. Yine de çok beğendiğim bir kitap oldu. Ben çocuk kitapları okumayı seviyorum. Ama buna yalnızca bir çocuk kitabı demek doğru olmaz bence. Her yaştan kişiler okuyabilir. Ben de okumanızı tavsiye ederim. Ve beğenebileceğiniz üç alıntı bırakıp kaçıyorum... İyi okumalar...
• #111961436
• #111966012
• #111986189