7/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Bir paramedik olarak kapak kısmı ilgimi çekti. Evet gerçekten meslekte yaşadığımız sıkıntılar açısından güzel bir farkındalık yaratması ve gerçekle paralel olması çok hoşuma gitti. Bi nevi kendimi gördüm kitapta. İlk kısımlarda dili aşırı basitti.Ama sonlara doğru eklenilen şiirler ve aşk konusundaki tanımlar kitabı az da olsa basitlikten kurtarmış. Kitabın gerçek olmasıda üzdü.Dili biraz daha sade ve gereksiz ayrıntılar göz ardı edilirse okumaya değer bir kitap. Bazen yapmak istediğimiz güzel planlar güzel bitmeyebiliyor ama Kemal bıraktığı güzel anılar ve dokunduğu hayatlarla her zaman yaşatılacak. Önemli olanda bu değilmi zaten? Vaka
VakaHarun Özkan · Ren Kitap · 2018604 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.