Neredeyse tüm kitabı alıntı olarak paylaşa bilirim. Dünyada bilgiyi, düşünceyi masal gibi anlatan yazar sayısı belkide bir elin parmaklarını geçmez. Exupery de onlardan biri. Eserdeki her kelime nokta atışı niteliğinde. Bence fazla birşey söylemeye gerek yok, tarif edemediğimiz kadar güzel. Bazen fikirleri ifade etmek için belirli kalıplar olması gerek diye düşünür insan. Tekrar okur muyum? - Korkarak evet diyeceğim (Eserin sonunda her seferinde küçük prensi kaybetmeyi göze ala bilecek cesareti bulursam okurum)