Bu yazdığıma bir inceleme denemez ama yazmak istedim. Öncelikle bu kitabı kidega.com hediye olarak yolladı bana. İlgimi çekti ve okumaya başladım, hikaye çok ilgi çekici, ama anlatım çeviriden dolayı mı yoksa başka nedenden mi bilemiyorum ama korkunç şekilde canımı sıktı benim. Arka arkaya gelen ve hepsi nokta ile biten cümleler, bazı yerlerde gereksiz ayrıntılar okurken yordu beni açıkçası. Hikaye o kadar çekici ki merak edip o sıkıcılığa katlanıyorsunuz ama. Okunabilir ama anlatamadığım şekilde kitabın anlatımı çok sıkıcı bu kadar güzel bir kurguyu bu kadar sıkıcı anlatması beni üzdü açıkcası.