8/10
·480 syf.··
2021 9. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2021 19:20
Spoiler Merhabaa Bence İhanetin Kalbi, Aldatıcı Öpücük’ten çok çok daha iyiydi. En azından olaylar oldu, farklı duygular yaşadık falan. Kahramanlarımız ilk kitabın sonunda Venda topraklarına girmişlerdi. Bu kitapta da içeride neler yaptıklarını, neler yaşadıklarını ve kaçış planlarını okuduk. Kitabın kurgusu bence çok güzel fakat eksik ya da çok fazla olan bazı şeyler vardı. Mesela normalde ondan nefret etmeleri gerekirken Venda halkının Lia’ya karşı bu kadar sevgi beslemesi bana biraz sinir bozucu geldi açıkcası. Lia’ya karşı sevgisi konusunda rayından hiç çıkmayan tek karakter Malich’ti gerçekten. Lia’dan en başından beri nefret ediyordu Ayrıca kitapta herkes birbirini seviyor. Bir kişi en az iki kişiden hoşlanıyor falan. Ayrıca lütfu da keşke bu kadar az görmeseydik diye düşünüyorum. Bunların dışında Lia, Komizar ve Kaden’a sabrederken gerçekten bende onunla beraber sabır taşına döndüm resmen. Kitap okuması kolay ve ortalarındaki kısımları dışında gerçekten akıcı bir kitap. Ortalarında sürekli Komizar’ın Lia’dan bir adım önde olması ve kurnazlığı beni gıcık ettiği için biraz sıkılmıştım açıkcası ama sonlarına doğru kitap çok güzel açıldı. Son 100 sayfayı soluksuz okudum. Kitabın sonlarında Kaden’a aşırı üzülsem de her zaman Rafe’ciyiz
İhanetin KalbiMary E. Pearson · Nemesis Kitap · 201898 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.