Kitabın yaşanmış bir hikaye olması okurken daha fazla etkiliyor insanı. Yazar çok akıcı bir dille yazıyo dökmüş hikayeyi. Bir çırpıda okuyup bitirilecek bir kitap. Okurken keşke dedim insanların bakış açısını değiştirebilsek bazı insanların yaptıkları hataları genele vurup yargılamasak. Çocuklarımıza eşyamızmış gibi davramasak...