·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2020 09:54 Bir çırpıda okunan ve sonunda acı bir burukluk bırakan bir Zweig eseri. İçinde üç kısa hikaye var. Zweig’in savaşa olan karşıtlığı ilmek ilmek işlenmiş, kitabın içindeki konularla. Biz sıcak savaş görmeyen bir nesil olarak şanslıyız. Stefan Zweig okumayı çok seviyorum.