·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mart 2021 12:25 Hem bir sınıf öğretmeni hem de gelecekte anne olacak bir birey olarak kitabın gerçekten başucu niteliğinde olduğunu düşünüyorum. Özellikle temelden itibaren kitap sevgisine yönelik çalışmalar yapması, bunun dışında bol bol örnek vermesi ve bu örneklerin yazar tarafından yaşanmış örnekler olması kitabın kalitesini arttıran etkenler arasında. Kitabın eksikleri ise aslında eksik değil fakat kitap farklı bir kültürde yazıldığından, farklı ülkenin şartlarını içerdiğinden bazı noktalarda kitabın önerdiklerini yapabilmek oldukça zor. Ona rağmen tekrar okuyacağım ve bölüm bölüm gerçekleştirmeye çalışacağım bir kitap. Öneririm.