·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2021 23:36 Bir öpücük bir an sürer ...
ama bin öpücük bir ömür boyu...
Şimdiye kadar bu türde okuduğum en güzel kitaptı. Genç - yetişkin tarzında Norveçli Rune ve Amerikali Poppy’nin hikayesini okuyorsunuz..
Kitabın verdiği mesaj o kadar guzel ki insan ister istemez hayatinin aslinda ne kadar anlamli olduğunu farkediyor. Kitabı okurken bolca gözyaşı döktüğümü belirtmeliyim. Özellikle kitabın sonuna doğru gözyaşlarım oyle yoğundu ki kitabı okumakta zorlandım.
Gerçekten çok güzel bir kitap, okumanızı tavsiye ederim..