·256 syf.····Okunma: 23 Mart 2021 20:37 Seri bence ikinci kitapla final yapmıştı. Bu kitap biraz uzatma gibi olmuş. Zaten ikinci kitaptan sonra okumayacaktım da sonradan karşıma çıkacak diye okuyum gitsin dedim.
Yetişkin içerikli bir seriydi. Sırf aşk değil bir yandan gerilim de vardı. İlk iki kitabı daha severek okudum. Bu kitabı okumasanız da olur. İyi okumalar.