Kitabı yeni bitirdim. Okurken verdiği zevk bitmesin diye son sayfalara doğru oyalandım. Aşama aşama anlattığı için evli veya bekar fark etmez herkes okumalı. Sohbet havasın da olduğu için çayınızı alın ve karşılıklı oturun öyle güzel bir kitap. Peygamber Efendimiz ve Sahabe Efendilerimizin hayatın da ki örnekler tam manasıyla hayatımıza hitap ediyor. Son kısım da güncel iki konudan bahsetmiş cevaplar çok net ve yerin de olmuş. Seri bir kitap diğerlerini de alıp en kısa zaman da okuyacağım. İyi okumalar