Kitap çok eski ve popülarite yakalayamamış bir kitap. Lakin oldukça güzeldi. Bulabilirseniz bir tane alıp okumanızı öneririm. Zamana yenik düşen kitaplardan. Olay kurgusu anlatım biçimi çok hoşuma gitmişti. Aynı şeyleri okumaktan uzaklaşmak için bulun derim.