Yıllardır niyetlenip bir türlü okuyamadım kitaptı. Şuana kadar niye okumamışım diye soruyorum kendime. Okurken ve okuduktan sonra etkisinden çıkamadığım bir kitaptı. İnsanın çocukluktan olgunluk dönemine geçişi çok iyi tasvir edilmiş. Hikaye siddet gören bir çocuk hakkında. Çocuk psikolojisini çok iyi yansıtmış. Son sayfayı okurken hikaye çok daha anlamlı hale geldi.