Farkındalık açısından muhteşem bir kitap.yaşam yolculuğumuzda ilk görevin kendimizi mutlu etmek olduğunu hatırlatıyor.hayatımız özürlerle geçerken kendimize olan özürlerimizi sıralıyor.pekçoğumuz hayatı olmasa bile kendimizi ıskalıyoruz.bu kitap bencillikten arınıp ben demenin muhteşem bir yolu