5/10
·255 syf.··
2021 9. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2021 18:37
Geçtiğimiz aylarda Türk Edebiyatımızın ilk polisiye olan "Esrar-ı Cinayat" kitabını okuma şansım oldu.Poliseyeye karşı her zaman farklı bir ilgim olmuştur ve kitap raflarında görür görmez düşünmeden aldım. "Sevdim mi?" pek bilemiyorum açıkçası.Çünkü kitabı okurken o ilk yazılmış toyluğu mu denir tam bilemiyorum ama o hissiyata kapıldım.Can atarak okuduğum bir eser olmadı.Belki bu durum yaşım ile ilgili de olabilir.Kitabın kurgusu gerçekten çok güzel,bağlantılar,kişiler her şeyiyle içine çekiyor fakat sonlarda her şeyin açığa çıkma kısmında ben pek sadık kalamadım kitaba ne yazık ki. Fakat edebiyatımızın bu güzel eserini okuduğum için mutluyum umarım başka bir zamanda başka bir durumda da okuma şansı bulurum... İyi okumalar!
Esrâr-ı CinâyâtAhmet Mithat Efendi · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20253,073 okunma
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.