·176 syf.····Okunma: 26 Mart 2021 20:31 Kitabı uzun zaman önce almış fakat hakkında gördüğüm yorumlar nedeniyle sürekli okumayı ertelemiştim. Kitaba başladığım zaman sürekli yarım bırakmayı düşündüm ama bir yanımda sürekli devam etmek istedi. Yarım bırakmayıp devam ettiğim için mutluyum. Kitap değindiği konular itibariyle oldukça çarpıcı. Fakat maalesef okuması güç bir kitap olduğunu söylemeden edemeyeceğim.( gerek argo tarzından dolayı gerekse içindeki "kötülük"lerden ötürü.)
Bu tarz kitaplar aşırı uzak ve dünyadan değil gibi gelse de bir zaman sonra kitapları yaşarken buluyorsunuz kendinizi. Umarım bu kitap sadece bir kitap olarak kalır hayatlarımızda.