9/10
·125 syf.··
Beğendi
·
2021 47. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2021 13:14
Elif Özlem Durak 'ın Yüreğimden Öte şiir kitabını 2.defa severek okudum. Yorumlamakta biraz geciktiğim bu güzel eserin yazarını ayrıca çok severim. Güzel sesiyle hem kendi şiirlerini, hem de diğer şairlerin şiirlerini ışıldatan, çok özel bir insandır kendisi. Kitaptaki şiirler, adını çok güzel yansıtıyor. Aşkın ve yürek acısının açılımı, şiir kılığına bürünmüş ve kitaba yerleşivermiş.Aşk hem acı verir, hem de mutlu eder ya insanı, işte bu ikilem çok iyi yansıtılmış. Daha fazla acı var ama. Bazı şiirler çiğerden yakalıyordu okuyucuyu. 2.baskısını Ateş Yaynlarından yapan kitaptaki bazı şiirleri okurken sanki şairemizin güzel sesi kulaklarımda yankılandı durdu. Bu ses duyma olayını daha önce Yılmaz Erdoğan'ın şiir kitabını okurken de yaşamıştım. Şairi çok dinlediğimden olacak. Okuma sırasında kendi iç sesimi neredeyse hiç duyamadım. *Şiirler öldü yarim... Katili kimdi hiç bilemedim... *İndi artık kalbime yasaksa da bu sevda Hoş geldin sol yanım can oldun sol yanıma Uzağında olsamda bil başucundayım İyi bak yüreğime sol yanında saklıyım *Hayatım... Hayat dedim sana Çünkü hayat seninle güldü bana
Yüreğimden ÖteElif Özlem Durak · Edebiyat / Şiir · 202013 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.