Lina

@phiebia
7/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2021 54. kitabı
·
Bunun kendi yorumum olduğunu ve sadece bu kitap hakkında değil, tüm seri hakkında olduğunu hatırlatıyorum. Spoiler içerebilir!! Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, benim çok beğendiğim bir kitaptı. Kavramlar kendine özgü, bu da kitabı güzelleştiren bir başka özellik. Maalesef ne kadar beğensem de herkese önerdiğimi söyleyemem. Kitap sürekli olaylı geçiyor, “Ah, bu karakteri sevmeye başladım ve...öldü.” gibi hissettiğim zamanlar da oldu. Aslına bakarsak, kitaptaki tüm karakterlerden nefret etmek için bir neden söyleyebilirim ;) Serinin yoğunlaştığı duygular karakterlerin hissettiği öfke, pişmanlık ve korku. Herkes birbirine ihanet edip duruyor ve bu işi karmakarışık bir hale getiriyor. “Paşa paşa dursana az” düşüncesiyle okudum hep kitabı. Kimin kime ne yaptığını anlamak insanı yoruyor. Sevdiğim bir karakter yanlış seçim yaptığında keyfim kaçtı ve az daha bırakıyordum okumayı... Yine de, serinin içinden çıkarılabilecek anlamlar çok güzel. Beğenmeseniz de bir şans vermenizi öneririm :)
Genç ElitlerMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20163,680 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.