Kitap çok amatörce yazılmış hiçbir anlam ifade etmiyor cümleler nerdeyse birbirinin aynısı farklı farklı hikayelere yer vermek istemiş fakat anlattığı hikâyeler hep aynı noktaya varıyor ve hikayelerde giriş - gelişme - sonuç olarak ilerlemesi gerekirken sadece gelişme ve sonuç var hissiyatı verdi bana üzgünüm ama zaman kaybı oldu benim için