Puan vermedi·36 syf.··Beğendi
· Biz sevdik ve bol bol okuyoruz.
Koca Ayı tek başına yaşarken mutlu olduğunu, yalnızlığı sevdiğini sanıyordu. Bencildi, adının hakkını da veriyordu kabaligiyla doğrusu! Ama paylaşmayı öğrenip, yeni dostlarıyla zaman geçirmeye başlayınca gerçek mutluluğu buldu!
Darısı hala bulamayanlarin başına...