Yani gerçekten okurken kalbime sancılar girdi o son kısımı nası aklımdan çıkarırım bilemiyorum... sonu hemen diğer kitaba geçmemi sağladı ve kalbim ne kadar sıkışırsa sıkışsın sonrasında olacakları sabırsızlıkla bekledim ... çok heyecanlı ve seri boyunca heyecanı kaybetmiyorsunuz asssla .