Kitabın başında artık ne olucaksa olsun diye başlıyorsunuz çünkü kalbiniz hafif buruk oluyor ancak Vhalla'nın gösterdiği gelişimi kendine güveni görünce iyice keyifleniyorsunuz işte bu diyerek kitaba devam ediyorsunuz... baştan sona aksiyon dolu ve ara ara içiniz sımsıcacık oluyor okurken ... daha çok şey yazılır ancak spoiler olmasın diye yazmayacağım mutlaka okuyun!!