Puan vermedi·154 syf.··
2021 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Mart 2021 11:38
İlk defa Melisa Kesmez’in bir kitabını okudum ,dilini ,anlatışını çok beğendim .Zorlama değil hiçbir hikayesi ,kendiliğinden akıp gidiyor . Çoğu hikayeden roman çıkar ve devamı da olsa diyorsunuz zaten .Bir kitabını daha almayı düşünüyorum .Kalemine sağlık
Atları Bağlayın Geceyi Burada GeçireceğizMelisa Kesmez · İletişim Yayınları · 20195,2bin okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.