·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2021 22:27 Doğan Cüceloğlu ne kadar naif, alçakgönüllü,karakterli ve ülkesini seven bir insanmış.İnsan bu kitapta neler bulmuyorki.Anne babalığı,çocuğu,toplumu,ilişkileri,iş hayatını,kişinin iç yolculuğunu kısacası insanı en güzel haliyle anlatmış.Tecrübelerini en yalın haliyle paylaşmış bizlerle.Altını çize çize okunan bir kitap o kadar alıntı yapılabilir yani.Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun inşallah.Çok beğendim ki kişisel gelişim tarzı kitapları çok sevmememe rağmen.