·144 syf.····Okunma: 30 Mart 2021 13:38 4 farklı hayatın hikayesini okudum. Güzel, akıcı bir dili var yazarın. Okuyucuyu yormuyor diyebilirim. Her yeni hikayede bir önceki kahramanların yollarını kesiştirmesi çok hoşuma gitti. Hikayelerin içindeki şehirlerdeki yaşanmış hikayeler çok anlamlı ve güzeldi.
Bilgi içerikli diyaloglar da çok fazlaydı. "Sokrates'in yazılı hiçbir eseri olmadığını, onun hakkında bildiklerimizi hep öğrencisi Platon'un kitaplarına borçlu olduğumuzu" öğrenmiş olduk mesela. Bahsedilen kitapları alışveriş sepetime ekledim bile :)
Keyifli okumalar diliyorum:)