Kitapla alakalı neredeyse hiçbir şey hatırlamıyorum. Okuyalı sadece 3 yıl oldu ama hatırladığım şeyler kitabın inanılmaz klişe ve sıkıcı oluşu. Çocukken okuduğum kitapları bile hatırladığımı düşününce bu durum kitabın ne kadar boş olduğunu gösteriyor.