·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2021 15:57 Herkese tavsiye ederim, kitap keyifli ve güzeldi. Daha önce hiçbir kitapta bu kadar çok gülmemiştim, çok komik ve eğlenceliydi. Lucy çok tatlı bir karakter, Josh ile atışmaları ve diyalogları hoştu. Kitabın başından beri karakterlerin arasındakinin "nefret" olduğunu düşünmedim, daha çok birbirleriyle atışmayı seven iki arkadaş gibiydiler. Yazarın anlatımı ve betimlemeleri çok hoşuma gitti, sanki bir romantik komedi filmi izledim. Bittiği için üzüldüm ve sanırım ilk defa bir kitabı 2. kez okumayı bu kadar çok istiyorum. Yazarın yeni kitaplarını sabırsızlıkla bekliyorum.