·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Nisan 2021 02:24 Anne' i o kadar canlı gördüm ki bu kitapta bana kalsa ilk kitaptan çok daha canlı ve akıcıydı. Davy ve Paul karakterlerini her repliklerinde öpmek istedim. Çok şirin masum ve bir o kadar da heyecan doluydu. Ufak tefek yaşanan maceralar bile gözümde canlandı durdu. Yazarı bu konuda çok seviyorum en ufak ayrıntısına kadar yaşatabildi bana o hissi. Gilbert' ın adının çok nadiren geçmesine üzülürüm sanıyordum ama öyle olmadı hatta hoşuma bile gitmiş olabilir. Çünkü bu kitap Avonlea' yi daha çok düşlememi sağladı. Avonlea güzelliklerini ve halkını daha da yakından tanımış oldum. Tüm o şiirsel varlıklar gözümde canlandı yeni bir oda açmaya karar verdim zihnimde, hatta adı da hazır. Her ne kadar bu konuda Anne' den kopya çekmiş olsam da adı Huşu Diyarı olacak. Sayısız zenginliklerle dolu bir düş kaynağı. Üçüncü kitabı ve serinin geri kalanını okumayı iple çekiyorum. Ve sizlere tavsiyemdir: Dünyayı bir de bu kitabın gözünden görün. Daha yeşil, daha zevkle ve daha çok güzellikle.