·270 syf.····Okunma: 28 Mart 2021 23:58 Geekerella serisinin son kitabı aslında ilk kitabını okumamıştım. Sadece Geekeralla' yı okumuştum ama ona rağmen kitabı anladım. Zaten yazar önceki kitaplardaki karakterlere çok da yer vermemişti. Kitap çok akıcıydı. Zaten sayfa sayısı da az olduğu için hemen bitti. Kitapta karakterlerin yaşadıkları olaylar bana biraz fazla raslantı sonucu gibi gelmişti. Ama bir romantik komedi olarak düşünüldüğünde beni o kadar da rahatsız etmedi. Yazarın kitabı iki kişinin ağzından anlatması da çok iyiydi. Böylece karakterlerin duygularını daha iyi anlamıştım. Güzel ve Çirkin' in bir uyarlaması olarak geçiyor ama bu benzerlik o kadar da kendini belli etmiyordu. Kitap yine de kendi yolunu çizmeyi başarmıştı. Bir hayran kitabı olarak gayet güzeldi. İçimi sıcacık yapan çerezlik bir romandı. Eğer reading slump' a girdiyseniz bu kitaba kesinlikle bir şans vermelisiniz. İyi okumalar.