"Saksağan Çıkmazı no: Altmış yedi"..
Maki Vili uyurgezerligi ile komsularinin yüreğini ağzına getiriyordu her gece.
"Ama onların umrunda bile değildi
Uykuda yürüse de horlasa da seviyorlardı Vili'yi. Çünkü arkadaşlık bunu gerektirirdi."
Sonunda bir çözüm bulabilecekler miydi?