Puan vermedi·40 syf.··Beğendi
· 80 yaşına da gelsem hâlâ -özellikle yeni yıl zamanları- tekrar
tekrar okuyacağım ve her seferinde içimde o anlatamayacağım duyguyu tekrar tekrar yeşerten sonunda da beni hüzne boğan çok güzel bir çocuk kitabı, hikayesi :’)