"Ölümle biten bir kitabı nasıl sevebilirsin?" "Ölümle bitmiyor. Aşıklar ölüyor, evet ama krallıklat düşmanlıkların üstesinden gelerek ittifak kuruyor. Umutla bitiyor." İkna olmamış bir şekilde kaşlarını çattı. "Ölümün umutlu bir yanı yok. Ölüm, ölümdür."
Sayfa 179 - Yabancı Yayınları·Kitabı okudu
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.