Okulumuz Özel eğitim öğretmenlerinden Abbas ÜNAL'ın ikinci kitabı... İlk sayfadan sizi içine çeken, meraklandıran bir kitap... İlk kitap basit, gayet tahmin edilebilir ilerlemişti; ama bunda son ana kadar tahminlerim tutmadı, hatta son sayfada bile şaşırtmaya devam etti. Betimlemeler, benzetmeler çok yerinde ve güzel olmuş. Altını çizdiğim o kadar çok cümle var ki, hangi alıntıları paylaşacağıma karar veremedim. Tek olumsuz eleştirim; daha uzun olmasını isterdim
Necat'ın günlüğünü baştan sona okumak isterdim mesela, kafasından geçenleri, etrafında olup bitenleri nasıl algıladığını detaylarıyla bilmek... Mestan'ın yazdığı ütopyayı "Herkes Kendi Cennetine Gider"i baştan sona okumak isterdim... İyesiz Kardeşlerin her birinden ayrı bir kitap çıkar aslında!