Puan vermedi·183 syf.····Okunma: 08 Aralık 2020 20:19 Acı, hüzün, yaramazlık... Çocuk işte...
Canım Zeze, çok dayak yedin, çok üzüldün. Anlamak yerine sadece dövdüler. Üstüne üstlük doğduğun için isyan ettin. Seni o yaşta o hale getirmeleri... O açlık, sefalet ve ailenin seni anlamaması. Acıttın yüreğimi be çocuk...