9/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2021 22. kitabı
Kitabi pek begenmeyen cok fazla kisi vardi ama durust olmak gerekirse benim cok hosuma gitti. Kurgusu cok basit kacmis diyenler var, belki ben pek fazla kitap okumadigimdandir ama bana fazla basit gelmedi. Kestra'nin gecmisi olsun, kitabin sonlarinda yasanan olaylar olsun bence cok guzeldi. Ozellikle Simon karakteri, bir sey diyemiyorum bagliligi cok tatli. Muhakkak ki benim goremedigim kotu yanlari vardir yine de bunlar benim dusuncelerim. Kitabin dili bence asiri akiciydi kisacasi cok begendim :)
Hainin OyunuJennifer A. Nielsen · Yabancı Yayınları · 2020432 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.