·304 syf.····Okunma: 05 Nisan 2021 08:53 Wayyy beee.....dedirten bir kitap oldu yatarken başladım kahvaltıda bitti.Değişik bir kitap arıyorsanız işte buldunuz.Çok beğendim ama hala katili bulamadım.Kimi düşündüysem olmadı .Gerçekten birdaha şaka yapmadan 3 kere düşünmenizi sağlayacak bir kitap .Çok enterasan klişeler yok .Zengin olmanın mutluluk için yeterli olmadığını gösteriyor.şimdi 2 .ci kitaba başlıyorum bakalım bulabilecek miyim katili . Tam üç kitabıda bitti çok sinir oldum çünkü hala katil kim bilmiyorum herkes olabilir