·352 syf.····Okunma: 02 Nisan 2021 13:22 Belirtmeliyim ki kitap bariz bir şekilde Stephen King'in meşhur 'O' adlı kitabından esinlenilerek yazılmış. Tebeşirle çöp adam çizme olayı orjinal bir fikir ve kitabı başlangıçta enterasan hale getirmiş ancak sonrasında gelişen kurgu bence çok zayıf. Sanki çok daha güzel bir eser yazılabilirmiş ama olmamış.Karakterler de her ne kadar derinlik katılmaya çalışılsa da zayıf kalmış.Ben kitaptan beklediğim tadı alamadım malesef.