Puan vermedi·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2021 22:34 Yazarın ekonomi üzerine bir kaç kitabını okumuştum. Bürokraside yıllarca bulunup daha çok teknik yazılar yazan birinin romanını gerçekten çok merak etmiştim. Romanın bazı bölümlerinde resmî yazı belirtileri olsa da benim yazım ve anlatım benim çok hoşuma gitti. En güzel yanı hiç sıkılmadan okuyabilmeniz. Bunu yakalayabilmek her zaman mümkün olmuyor. Kurgunun güzelliğine ilişkin çok abartılı cümleler kuramam ancak genel anlamda güzel ve etkileyiciydi. Tabi yazarın ilk romanı olduğunuzda dikkate aldığımızda daha güzeli olamazdı diyorum. Herkese rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir kitap diye düşünüyorum.