Ramazan ayına kadar devam ettiğim Taha Kılınç serisinde bir eseri daha bitirdim. Taha Ağabey'i tanıdığımdan beri yakından takip ediyorum. Bizim mahalleden olmasına rağmen bize de çok tutarlı eleştiriler yöneltmesi en sevdiğim yanlarından biri. Özellikle bu kitabı henüz 26-30 yaşları arasında yayınlanmış olan yazılarından bir derleme olması sebebiyle -gençliğin hararetiyle- eleştirileri bazen keskin bir bıçak halini de alabiliyor. Bunun yanında çok yerde de o yaşlardaki bir insan bu konuların derûnuna nasıl böyle vakıf olup bize münasip bir lisanla aktarıyor şaşırdım diyebilirim.
Taha Kılınç okunması gereken, günden güne kendisini ispat eden, yakın zamanda da Derin Tarih dergisi genel yayın yönetmenliğine nasb edilmiş değerli bir ağabeyimizdir. Okunması ve azade kalınmaması şiddetle tavsiye olunur.