·256 syf.····Okunma: 08 Şubat 2021 00:00 FRANKENSTEİN..
Adını yazarken bile hayran olmamak tüylerinizin diken diken olmasını engellemek elde değil.İlk başlarda bir tık sıkılsam da çok çok güzeldi.Zaman akışı,deneyler,bilim, laboratuvar... Fenci bir insan olarak bunu beğenmemek etkisine kapılmamak elde değil.Ha birde acaba ben de yapsam ne olur acaba diye düşünmek de var:)İki günde soluksuz bitirdim İlkel canavarımızın hayatta kalışı,kini,nefreti onu tek ayakta tutan şey olması gerçekten garipti.Kahramanımız canavarın bir yanlış,hata olduğunu düşünsede ben o kadar düşünemiyorum.Bence bu dünyada bir tek biz olamayız değil mi?Başka canlıların olması hem ilginç hem korkunç açıkçası ve ben canavarımızın o kadar haksız olduğunu düşünmüyoum ...Doktor sözünü tutmadı çünkü ve biliyorum ki bunu her insanın(Kendini insan sananların)hoşuna gitmeyeceği bir durum olduğunu düşünüyorum.Peki sizce hangisi haklıydı?Doktorun ailesine zarar verir düşüncesiyle canavarı öldürmeye çalışması mı? Yoksa canavarın kendini öldürmek isteyen yaratıcısını sadece korkutup ona yardım etmesini isteyip kazık yemesi mi?