3/10
·480 syf.··
2021 6. kitabı
Öncellikle şunu söylemek istiyorum ki rose bu kitapta çok salaktı. Sanki 1. Ve 2. Kitaptaki kız gitmiş onun yerine salak bir karakter gelmiş sanki. Neyse yorumuma geçeyim ben en iyisi. Kapak tasarımı filan çok hoşuma gitmişti keşke rose salaklık etmeseydi de daha da kitap hoşuma gitseydi. Thomas o kadar fedakar ve rose aşık ki. 1. Ve 2. Kitap kadar beğenemedim ben asıl konudan yani cinayet olayından biraz sapılmış gibi nedenini söyleyemem spoiler lı olur en azından bana öyle geldi. Nerdeyse kitabı bırakıcaktım zor dayandım kısaca çok begendiğim bir kitap değildi bu kitap yazılmasa da olurmuş dedim. Yani o derece sevemedim kitabı 4.kitapta umarım kendi haline dönersin rose bir de bu seriyi okuyorsanız 3.kitapta yorumdan anlıyacağınız gibi 150.sayfadan sonra rose salaklaşıyor. Zaten 150. Sayfadan sonra kitap benim için bir hiç, katil ise hiç şüphelenmediğim kişi çıktı. Bu kitapta gerçekten hiçbir şeyi beğenemedim ben. Şunu söyleyeyim bu serinin 1. ve 2.kitabı okuduysanız 3.kitabı almanıza gerek yok bence çünkü 1.ve 2.kitapta ki gibi zeki bir rose ve cinayeti çok iyi araştıran ve bulan Thomas ve rose'yi göremezsiniz en iyisi 4.kitabı alın daha iyi biraz saçma geliyor. Ama bu kitap çok kötü yani dediğim gibi 3.kitabı yazar yazmasa da olurmuş.
Büyü ve KanKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 2020576 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.