·568 syf.····Okunma: 10 Nisan 2021 16:49 Kitabı bitirdiğimde ne hissetmem gerektiğini dahi bilemedim.Öyle bir yerde bitti ki ne düşünsem diye kargaşaya girdim.Birinci kitapta olduğu gibi Hande’nin gitmek istiyorumları, Bora’nın asla bırakmayacağımları eksik olmadı. Yaren gerçekten beni çok sinir etsede en sonda amacı belli oldu ama Hilal’den böyle şeyler beklemezdim. Umarım 3. kitap bir an önce çıkar okumak için sabırsızlanıyorum.