Puan vermedi·159 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Nisan 2021 16:34 Seneler önce öğrencilik yıllarımda okuduğum, şimdilerde tekrar elime alıp okumak istediğim kitap.İlk sayfalardan itibaren yine aynı tadı aldığım ,aynı merakı duyduğum bir eser.Aradan 20 seneden fazla geçmiş olmasına rağmen bana kattıkları yine olacak. Kesinlikle herkesin okuma listesinde olmalı ,doğal, samimi bir roman.