İnce bir kitap olduğu için bir günde bitti. Paul ile Virginie'nin küçük cennetlerindeki günlerini okumak çok keyifliydi. Fakat sonrasında olanlar bu aralar sadece mutlu sonu olan kitapları okumak istediğim için kitaptan aldığım zevki azalttı diyebilirim.