Mario Mazzanti'nin okuduğum 3. kitabı ve en favori kitabım oldu :) kitap 10 farklı karaktere sahip bir psikolojik hastayı anlatıyor. bu 10 karakterin biri katil ve olay burada başlıyor, kitap boyunca farklı özelliklere sahip karakterlerin bir bedende çatışmasını görüyoruz. karakter değişimleri fiziksel boyuta da ulaşıyor böylece katil polislerden kaçabiliyor. kesinlikle okumanızı öneririm