Otostopçunun Galaksi Rehberiiii
Puan vermedi·868 syf.··
2021 1. kitabı
Bu güzel kitap serisini bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım ve okumaya başladım.Gerçekten çok severek ve eğlenerek okuduğum bir seri oldu.Kitap aslında bilim kurgu olarak geçse de okuduğunuz kitap mizah ile harmanlanmış ve bu mizah sizi rahatsız etmeyecek şekilde tam yerine oturmuş.Ve karakterler gerçekten harikaydı.Arthur,Ford,Marvin,Zaphod...Hepsini hayranlıkla okudum.Özellikle Arthurun hiçbir şeyi idrak edememesi ve bunun sonucunda Ford ile aralarında geçen aşırı komik diyologlar beni çok ama çok cezbetti.Kitap komik olduğu kadar heyecanlı idi.Her an şimdi ne olacak deyip durdum.Serinin en beğendiğim kitabı kesinlikle birinci kitaptı.Ben dördüncü ve beşinci kitabı da çok sevdim ama birinci kitabın yeri apayrı.Derseniz eğer ikinci ve üçüncü kitap nasıldı,ben de size derim ki bir, iki ve üç kadar içine çekmedi beni. Ama tabi ki bu benim fikrim.Kesinlikle okumanızı ve bu kült eserin tadına bakmanızı isterim.Zaten bir jkere başlayınca elinizden bırakamayacaksınız. Tüm seriyi tek bir inceleme şeklinde yazmayı seçtim çünkü tek tek hepsini anlatıp sizi sıkmak istemediiiim.Şimdilik benden bu kadar. Tekrar görüşmek dileğiyle<3
Otostopçunun Galaksi Rehberi (5 Kitap Bir Arada)Douglas Adams · Alfa Yayıncılık · 20214,523 okunma
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.