Evt Albert einshtaynın üvey karısı değilim herhalde bu duyguyu bi kere tatmışsın dır diye düşünüyorum nasıl olsa k*şarsın her gördüğüne yazıyorsun evet yılan olduğunu biliyorum hatırlatmana gerek yok ama tatlım zehrin bana işlemiyor adam ol ha oo kadar düşünüp sonra yazmışş acaba ne yazsam da egomu ovuştursam nasıl olsa g*tünü çok kaldırmışlar eee yani arkadaşların bile senin gibi bi mahlukat takmazken ahahhah hiç güleceğim yoktu ama hala kendini bi şey sanıyormusun
🙂Benim değilde senin götünü kaldırmıslar ama ben indirmesini bilirim anonifendi kuna teji rabuye, ciya xayinanım.