10/10
·104 syf.··
Beğendi
·
2021 17. kitabı
Natüralizm etkisiyle yazılmış bir Ahmet Telli klasiği. Doğa motifleriyle sembolize edilmiş bir Nevzat Çelik güzellemesi adeta. Ahmet Telli'nin okuduğum ilk eseri ve sanıyorum son eseri olmayacak. Çünkü kalemini de kelamını da çok beğendim. Özellikle 'Belki Yine Gelirim' şiirine bayıldım. Hemen bitireceğiniz konusunda size güven veremem ama bitirdikten sonra kitaplıkta tozlanmaya terk edemeyeceğinize kefil olabilirim. Bol duygulu okumalar :)
Belki Yine GelirimAhmet Telli · Gibi Yayınları · 19946bin okunma
·
60 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.