Bir çırpıda bitirdiğim kitaplardan biri yine. Nazım Hikmet'i politik olarak sevmesem de edebi yönden çok severdim her zaman. Annem de sevdiğimi bilirdi. Şahsen bazı şiirleri şiir gibi değil, birine söz söylüyor gibi. Benim şiir anlayışıma pek uymuyor. Ama genel itibari ile mükemmele yakın.